Monday, July 6, 2009

terima kasih cik hanie...bila nak belanja mekdi?





notakaki : banyak aku dapat ni. semua dari cik hanie. kau nak? amek la.

11 tukang komen:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

gila punya banyak~

hahaha~

hanie said...

tu sumer yg dia kasik peram..
smp jd anggur kurang masin..
hahahaha!!

♥ tag dia mn..tag...?
:P

mrblind said...

macam budak budak..hahaha

tasekM said...

aku nk mekdi!

k.e.r.i. said...

zara ~
aku tahu ko jeles. haha

hanie ~
tag? kau jawab sendiri.
hahaha

mrblind ~
gua memang budak lagi.
tapi sperma gua dah matang.
wakaka.

tasikmerah ~
mekdi ayer keroh depan zoo kan ada.

sharamli said...

k0 yg mintak kt dy kn?

acece said...

wah hanie ni ade isi tersirat nie..hanie awat byk sgt keri dpt nie..?

hanie said...

incek acece,
lu pn dpt sume tu okeh..
jgn nk byk bunyik..
hahahahaahah!!

k.e.r.i. said...

sharamli ~
aku mintak 20. dia kasi 5 je.
haha.

acece ~
lu jangan nak jeles la acece.
nanti kita share. haha

hanie ~
acece tu memang banyak bunyi weh.

said...

hai dak hanie...takkan belanje KERI jer mekdik...?

cik yanie tak mo di belanje kan sekali kah? hahahhaha

k.e.r.i. said...

yanie ~
hanie dah selalu banje yanie.
kali ni banje keri pulak.
huhu

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.