Monday, July 13, 2009

Ain Maisarah binti Mohd Anuar

ain 1

ain 2

ain 3

ain 4

kedudukan dalam carta anak saudara : #21 daripada 25

25 tukang komen:

GRuNGe said...

Anak saudara dah ada 21, anak sendiri bila lagi? Lalalala.

sharamli said...

giler ramai anak sdra...

c0mey..nak cubit aci?

ain cayang..nak mkn ape sampai melele tu...

sharamli said...

pic 1st:abg yg kt blakang tu nk tahan kencing ke ap?

ZARA 札拉 said...

mak aii~

ada ranking juga ke?

hehe~

ierma said...

perghhh...tetibe rasa mcm tak tahan!
tak tahan tgk muke bdk tu...comeiii!

mrblind said...

woi..gambar 1st pegang mende tu?

k.e.r.i. said...

grunge ~
lambat lagi weh.

sharamli ~
itu memang hobi abang ain.

zara ~
mesti lah ada ranking.
ikut siapa keluar dulu. haha

ierma ~
comei macam pak sedara dia kan.
lalala.

mrblind ~
pegang adik.
wakaka.

nis n4d (*_~) said...

cute!!!!

haah... anak mg bile lg nih... hihi

azie said...

uuu..cute. er, anak buah u, bukan pak menakannya,ahaha

S.I.T.I said...

Oloh comelnyer.....jari kelingking tu lentik sungguh, buleh join azwang ali wat amboi amboi amboi...
ahaks...

♣haNie♣ said...

comel!
dgr lagu smp menitis air lior..
hahahah..

mugiwara said...

lu kasi dgr lagu tangkap leleh ke?

pergh~
budak macam ni la yg bakal kena giget ngan wa~

haha~

iema... said...

ish tergoda iman nenGok dak yG tomei nie...
rasa mo picit2, gigit2, ratah2 pipi dye...

tanG air liur mmG tak tahan..
mmG sah layan lagu tanGkap leleh punyoo..

k.e.r.i. said...

nis nad ~
anak aku sedang mematangkan diri sebelum keluar. haha

azie ~
mengaku je la yu puji ai.
lalala.

s.i.t.i.~
bulu mata pun lentik gok.

hanie ~
sampai menitis air liur?
tajuk lagu ke apa.

mugiwara ~
ko ni spesies MJ siot.
haha.

iema ~
tengah kasi dia dengar orang mengaji tu.

missy suzi said...

comel glerrr!!haha
ouh*ye.juge diesgt suke aku dukung die arituh..hhahahaha.sory shepa,kids love me even more.haha

tasikmerah said...

alah tomei tomei....

Lang Legar said...

aku konpius,die ni ke yg slalu kena smackdown?
ker yg sorang lg ni?

paiseh said...

eksilen kemahen lu punya salasilah..

CoOkiE MoNSter said...

model earphone ek..comel bangat. langsung xsame ngn keri. hahaha!

sultan said...

baik cakap. dia dengar apa sampai meleleh air liur tu. haha...

k.e.r.i. said...

missy suzi ~
dia sangat suka ko jie.
tengok je terus nak dukung.

tasikmerah ~
tomei tu kedai barang kemas.

lang legar ~
yang kena smackdown tu aiza.

paiseh ~
memang ekselen.
bapak gua tang ekselen.

cookie monster ~
memang ar tak sama macam aku.
bukan anak aku.

sultan ~
err..lagu wonderpets kut.

mun_mradz said...

21/25...
hahahha...pening..aku ase ko kena tulis entri bertajuk anak2 sedara ku...dari yang nombor satu hingga 25 tu...4 sure kena letak gambar sekali....hahahaha...aku nak tgk ade tak cam muke ko keri...

mun_mradz said...
This comment has been removed by the author.
nuyuljana said...

mak aih,

anak sedara da dua dozen + 1.

produktiviti cemerlang!!

pic no3 sangat chumel.

:D

k.e.r.i. said...

mun_mradz ~
takde nya yang muka macam aku.
bukan anak-anak aku.

nuyuljana ~
cemerlanggemilang terbilang tu ayah aku punya tagline dah lama dah.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.