Sunday, July 19, 2009

k.e.r.i.n.g.


sekarang aku sangat kering.
bukan kering sebab tak mandi, tapi 'kering'.
sampaikan nak makan pun kena guna duit syiling dalam tabung.
duit syiling ni sebenarnya aku kumpul untuk dibuat wang hantaran.
ada siapa-siapa yang baik hati nak kasi pinjam duit?
T_T

25 tukang komen:

sharamli said...

nak pinjam syiling wat mas0kkan dalam mesin bas0h kt h0stel b0leh?

ZARA 札拉 said...

keri..aku korek tabung nak isi minyak dalam tangki motor..huhuhu~

ko simpan buat hantaran?

erkk..awat murahnya?

saja buat berat eks?

Ahmad Azrin Aziz said...

gua dah alami dulu, peh cukup siksa..

semy said...

hahah..aku gelak je kerie...tahan jela..xlama dah nak gaji...huhuhuk...hahaha..

sHe pHa said...

aku tolong tengok sekian

terrarosa said...

kawe tolong kira deh,
ok 20 sen gan 20 sen....sposen gan sposen, yg dah karat ni, laku lagi tak ?
huhuhu... sebak weh sebak..

S.I.T.I said...

do'oh lalu la mu keri....
ko'o nok tunggu gaji tuh....

mrblind said...

peh..gua nak tolong pun gua kering..hahaha

k.e.r.i. said...

sharamli ~
rendahnya darjat duit syiling aku sampai nak buat basuh baju.

zara ~
biar mak mentua aku jenuh nak mengira. haha

ahmad azrin aziz ~
student punya kering dengan pekerja punya kering lain bro.

semy ~
dah masuk gaji nanti jum bukit bintang.

she pha ~
tengok lah sampai lebam.

terrarosa ~
hok karat pun duit jugok.

s.i.t.i. ~
gaji lambat lagi.

mrblind ~
kering kering lu pun, lu dah lepas wang hantaran.

♣haNie♣ said...

duit hantaran gune syiling??
pehhh....berape ribu sen weh..

mugiwara said...

aku tgh simpan tuk raya ni weh~

nuyuljana said...

kita serupa weyh!

hahahaha.

Mr.Homosapiensz said...

agak2 syiling tu cukup utk beli burger mekdi x?? hehhe

k.e.r.i. said...

hanie ~
aku pun tak kira tak penuh 2 bekas pringles tu.

mugiwara ~
duit syiling kasi duit raya kan.
bagus ko ni.

nuyuljana ~
takkan ko menyimpan untuk duit hantaran kut.

mr.homosapiensz ~
cukup. lebih dari cukup.

Hidemichi said...

sama byk ngan tabung aku je....tp aku dah merasa kahwin!!!hahahah.

Lang Legar said...

adeka anda kering sebab wishlist?

seepot seedot said...

ramai yg bleh membantu, tp jgn sesekali mtk bantuan dgn ah long atau ah ngah...

k.e.r.i. said...

hidemichi ~
lu dah kawin, lu punya duit tabung kasi gua la. haha

lang legar ~
bukan. ia disebabkan oleh benda yang tiada dalam wishlist.

seepot seedot ~
ok. nanti aku pinjam dengan ah su.

CoOkiE MoNSter said...

cedeynyer...nak nangis aku bce entry ko nh. tp xpe, aku cadangkan 1 mende. ko wat derma kilat. pastu kite share 2. bole???

ngehngeh..

iema... said...

erk... sikit gilerr duit hantaran.. gadis manalah yG 'beruntunG' dapat kamu yer...

nak RM2 leh tak?? mo beli nasi lemak

░♥si lampu neon♥░ said...

tu kira banyak la tu weh hahaha

k.e.r.i. said...

cookie monster ~
lagi rugi aku share dengan kau.

iema ~
nak duit hantaran banyak-banyak, muka cantik dan ada kelulusan tinggi ke?

si lampu neon ~
kau jugak yang reti bersyukur.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bling2 arr pic kat n3 nih

kekkeke bak dua kupang..

nak beli cekelat.....

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

鳳梨酥Blue said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.