Thursday, July 16, 2009

mentang-mentang lah aku tak pernah jejak kaki kat situ...

semalam, semasa aku tengah hisap rokok kat laman rumah.

aku : esok g site mana?
hakim : bangunan dayabumi. lepas tu nak gi pertama.
aku : nak buat apa kat pertama?
hakim : beli henset baru.
aku : pertama kat mana?
hakim : sebelah kedua.
aku : err...nak kena cucuh dengan rokok?

11 tukang komen:

azie said...

cucuh kat dlm lubang hidung dia

ZARA 札拉 said...

hahaha~
merokok lagi...
aduyai..kamu cucuh kat paru2 dia~
hahaha~

sharamli said...

nak kena cucuh balik?

k.e.r.i. said...

azie ~
tak boleh.
nanti dia jadi naga keluar asap ikut hidung.

zara ~
aku tak sekejam ko zara.
haha.

sharamli ~
apsal nak cucuh aku pulak?

♣haNie♣ said...

ciri2 pendera dh ada nih...
bahaya betul!

ZhEt said...

kedua sebelah ketiga ye.
HAHAHA
t kite g pertama sebelah kedua tu ye?
org muadzam un tau PERTAMA kat mane. HAHA

GRuNGe said...

Sian ko, diperkotak katikkan oleh kawan ko. Kalau aku, dah cucuh rokok dah dekat dia. Jadi pendera orang dewasa. Tapi jangan plak ko ada anak esok ko dera guna putung rokok tu.

paiseh said...

sebelah lagi satu apa dia??

mugiwara said...

betul la~
bakpe nk cucuh2 org lak~


hahaha~

sHe pHa said...

nanti pi weh.
aku pon tak penah pi kompleks sebelah kompleks kedua.
jom2.

k.e.r.i. said...

hanie ~
nanti aku try test kat kau dulu.

zhet ~
bagus lah kalau tahu.
nanti ajak orang asli gi pertama.
haha.

grunge ~
kalau anak aku degil, memang kena lah.
huhu.

paiseh ~
ketiga kut.

mugiwara ~
kau pun nak kena cucuh?

shepha ~
esok jum.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.