Sunday, July 26, 2009

saya budak baru belajar...

reflection

light trail

pekan frinjan

29 tukang komen:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

keri..kamu guna DSLR jenis apa?

Shepha said...

pekan frinjan.uh.jeles.

sif said...

smart r keri
serious..nice shot!!
gler r..aku kawen ko n semy leh jd photographer aku nih..25%diskaun..hahahaha~

sharamli said...

amekkan gamb0 aku b0leh?

GRuNGe said...

Wuits, aku jeles wei. Aku pun nak DSLR supaya aku boleh post entry bergambar banyak2 dekat blog aku. Tapi masih tak reti guna kamera. Ajar aku boleh?

DaliaLiyana said...

cam best je lepak kat situ...
pic no 2 tu very nice..ade effect...
akak mmg suka pic2 camtu..tp tak reti nak amik...tgk je la sape2 yg sudi post...

k.e.r.i. said...

zara ~
sony A200 jer.

shepha ~
takde mende pun. takyah jeles

missy suzi ~
ini pun semy ajar. huhu.

sharamli ~
boleh. tapi kalau tak cantik jangan marah aku.

grunge ~
aku pun baru nak belajar.

dalialiyana ~
senang je kut nak amek gambar macam tu. cari tutorial 'light trail'

Siti said...

keri, suka gambo no 2. pinjam buleh?

Lang Legar said...

gambo aku men penbol nanti jangan lupa amek lak..

semy said...

gile la ..bleh belajo sama????..hihihikkk

::: ReActivate ::: said...

::: budak belajar apa? hebat nihh..
::: i love the 2nd pic, awesomeee!!
::: kamera pns aku mmg payah nak
::: buat besides mmg aku belom
::: penah shoot atas jejambat nih..
::: penah lalu sekali tuh, tapi aku
::: lupa nak bawak kamera, aisey..
~ awesome job! keepon shooting bro!

nuyuljana said...

2nd pic is so cool!

;)

A said...

pakai kodak apa ni brader!!

Liliyuli said...

cantik la gambar tu sume.. camera pe ek tu? jeles ni..ish

mugiwara said...

hbat!

bila la giliran aku plak ek?

huuhuh...

frinjan best?

Anonymous said...

no.2 tu berapa shutter speed? chewah!

k.e.r.i. said...

s.i.t.i. ~
nok amek terus pun dakpe.

lang legar ~
kalau aku turun melaka, semestinya.

semy ~
aku belajor ngan ko lah ni. haha

reactivate ~
iyer la. masa shooting ni la tengah belajar.

nuyuljana ~
tengkiu.

ahmad azrin aziz ~
kodak FC 4G. haha

liliyuli ~
kamera sony je.

mugiwara ~
frinjan? boleh la.

hidemichi ~
lupa ah bro. haha.

Munirah Abd said...

malatop!! light trail aku xcuba lagi..hahahhah

paiseh said...

pehh~
ganah demo!

Anonymous said...

mula2 tgk x faham ler entry..baca komen got idea ler.....

lawa pic mu...mcm pro doh ;-P

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
said...

shah alam...kawasan larangan bagi ku

hahahha...umah bekas cinta hati ku di sana.....hehhehe

Precious said...

ehhh ... budak baru belajar ni. Macam orang dah terer. Cantik2 ler gambar tuuu ... suker!!

mrblind said...

woi..berlagak

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mau kena tembak juga~

Encik Zymn said...

wohho! welkam to da club ^_^

bile2 nak outing ajak je. kite menembak beramai2. haha

k.e.r.i. said...

munirah abd ~
jum kita outing malam!

paiseh ~
copy paste dari fesbuk ke seh? haha

mr.homospaiensz ~
mitok-mitok la jadi pro sungguh.

yanie putrajaya ~
patut ah melarikan diri ke putrajaya.
huhu.

precious ~
terima kasih.

mrblind ~
sekali sekala berlagak. haha.

zara ~
wiken ni gua tembak lu.

encik zymn ~
memang mahu outing beramai-ramai.
sila kasi tunjuk ajar.

razifmustapha said...

selamat datang ke kelab hobi mahal. haha

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.