Thursday, July 9, 2009

guli dalam hidung...

tadi masa makan tengah hari, liana cerita pasal sepupu dia.
sepupu dia masa kecik-kecik dulu pernah masukkan guli dalam lubang hidung.
boleh bayang tak besar mana lubang hidung sepupu liana?

aku gelak sampai semua orang dalam kedai makan toleh kat aku.

kelakar okey. sampai sekarang aku duk pikir.

17 tukang komen:

Tijah said...

aku pun tgh gigih imejin nih. misti besar serombong kapal tu kan?

ZARA 札拉 said...

hehehe~

aku sedang berfikir2 juga nih~

stormz said...

em,cmnela blh masuk guli. cousin aku pnah masuk kacang kuda dlm idung dia.
xblh klua.last2 anta ospital br settle

♣haNie♣ said...

pehhh...
pesen idung ahmad nisfu ke?
hahahahahaah!!

♥ opss..keji ok..xbaik gelakkn org.. :P

Precious said...

guli besar ke guli kecik?

k.e.r.i. said...

tijah ~
besar macam titanic kut.

zara ~
nanti ko cerita kat student ko.

stormz ~
nasib baik tak masukkan kuda.

hanie ~
tak baik ngater ke ahmad nisfu ok.
haha

k.e.r.i. said...

precious ~
guli saiz standard 1 malaysia guna.

♥♥ S.I.T.I ♥♥ said...

wow! internasional sungguh lubang idung dia. Same beso nge woh guli.

azie said...

boleh tadah air hujan tu,ahaha

niEna hailani said...

hahaa...
mest xde kes idung tersumbt

mugiwara said...

aku try tak bleh pun...








hahaha....tipu je. mana ada orang yang bodo sampai nak masuk guli dalam lobang idung...

er..brape byk leh sumbat utk setiap lonbang?

[gelak guling guling]

sharamli said...

ap yg nk diherankan sgt...
=P

ChaiReeL AziZee said...

mende camtu ko mmg suke.....keje x nak pikir...muahahaha..jgn marah...aku jual dekat CM kang...

Hidemichi said...

jgn gelak sgt....skali jodoh ko nnt!

k.e.r.i. said...

s.i.ti. ~
bukan sama besor dengan woh guli, lubang hidung lagi besor dari woh guli.

azie ~
kalau kepala di bawah kaki di atas, boleh la menadah.

niena hailani ~
kalau masuk balak, tersumbat jugak kut.

mugiwara ~
satu biji pada satu-satu masa.

sharamli ~
mesti kau pernah buat. sebab tu tak hairan kan.

chaireel azizee ~
kerja gua dah siap bro. nak pikir apa lagi.

hidemichi ~
sepupu dia lelaki lah.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sib baik dia tak sedut guli....
kang tersekat kat lubang idung seumur idup....nyesal tak sudah

hahhahah

k.e.r.i. said...

yanie ~
cik yanie jangan ajar anak buat macam tu yer.
hahaha

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.