Friday, July 17, 2009

ahmad jinn...

tag dari ahmad jinn a.k.a. mokk a.k.a majinn a.k.a. hazimin
banyak gila nama ko majinn. haha

1.Apa perasaan anda sekarang?
- perasaan saya adalah sangat lapar. (adakah lapar sejenis perasaan?)

2.Saya nak makan?
- keropok goreng dari kelulut. siapa boleh terbang dan tapaukan untuk saya?

3.Saya tak suka?
- duk sorang-sorang. apa nama fobia entah. dah lupa.

4.Impian saya?
- impian saya yang satu itu dah musnah. tsk tsk tsk.

5.Haiwan yang saya tak suka?
- haiwan yang naik motor atau kereta pastu nak belok kiri atau kanan tak kasi signal sebab takut bateri cepat habis.

6.Saya harapkan?
- pagar betul-betul boleh makan padi.

7.Jika boleh putarkan masa?
- masa tu berhenti kat petak RM 1 juta macam dalam roda impian.

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- masih manusia.

9.Handphone saya adalah sebuah?
- decepticon.

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- ...

11.Saya suka pada?
- orang yang suka saya.

12.Kawan-kawan saya?
- semuanya manusia.

13.Pernah dikhianati?
- dan pernah mengkhianati.

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- ikat kat dinding pastu sumpit banyak kali.

15.Senaraikan 3 org untuk di tag:

- hanie..kata nak kacau aku malam tadi. tak kacau pun.

- emmy..seorang pensyarah yang berdedikasi. (ye kot)

- khairil..kumpul duit weh. haha.

14 tukang komen:

sharamli said...

haiwan yg naik m0t0 mmg xgheti bg signl k0t..

sbb IA hanya naek..bukan menunggang..

hua3

terrarosa said...

Jawapan no .7

dalam roda impian ,kalau dapat petak RM sejuta sekali pom ,kena selesaikan soalan dulu, ah payoh la gitu :P

FarEast said...

haha ... apsal soalan no 10 x terjawab? hehe

♣haNie♣ said...

wehh..aku dh kaco la..
tp ade sore pompuan..
pompuan tu kata..no ko bz..

hahahahahaa...aku tipu! :P

mun_mradz said...

mr. penternak anggur jenis lemak...
ngeh3*..
aku tak rase ko akan suka pagar betul2 makan padi...pasal apa nanti ko yang susah...aku takut ko mati tkejut je...tak pun mati tak makan nasik....(sigh)...aku gurau je beb...jgn mare

k.e.r.i. said...

sharamli ~
memang lah haiwan tak reti kasi signal.

terrarosa ~
dok la payoh sangat. kacang panjang je.

FarEast ~
aku dah jawab tu. :p

hanie ~
haha. sekali ko yang kena kacau.

mun_mradz ~
haha.
pandai pun kau.

Seyn said...

seyn suka keri.auww~

[yAN!e][pUTraJAya] said...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- ...----KENAPER TAK JAWAB?


hahhahah

Hidemichi said...

3 dot tu maknanya 3 kali la...huhhu

k.e.r.i. said...

seyn ~
keri suka seyn. auww!

yanie ~
kan dah jawab tu.
hahaha.

hidemichi ~
err..no komen. haha.

ZARA 札拉 said...

hehehe~

lu tak berani jawab soalan bercinta tuh~

ihiks~

nuyuljana said...

u bercinta tiga kali?

means i yg ketiga la ni eh?

:))

acece said...

uit keri, buat la entri pasal cinta...kenapa ade dot..dot..dot tu?

masalah rumahtangga?

k.e.r.i. said...

zara ~
siapa kata gua tak berani?
gua dah jawab tu weh.

nuyuljana ~
u memang yang ketiga.
unofficial punya. haha.

ecece ~
biasalah remaja urban macam aku ni.
memang ada masalah rumahtangga.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.