Sunday, April 19, 2009

toilet quote...

Toilet Quote by Veron

ini adalah poster yang ada dalam tandas kat pejabat aku.
macam tandas tadika kan?
haha.

* credit to veron, the poster designer a.k.a. web designer a.k.a. interior designer a.k.a. t'shirt designer

11 tukang komen:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehehe~

gila menarik...

paiseh said...

ini dia tempek dalam mangkuk jamban ke?? najis nak jatuh pun segan kalu gini. hahahahaaa...!!

Ahmad Azrin Aziz said...

cilakak punya internet di campus gua ni.. gua refresh refresh berkali-kali pun tetap tak mahu keluar itu gambar..

k.e.r.i. said...

zara ~
menarik eh?
jum masuk tandas kat pejabat aku.

paiseh ~
dia tempek kat pintu.
sepanjang masa lu mencangkung, lu akan nampak poster ni.

ahmad azrin aziz ~
kesian lu.
itulah bahana pakai tenet free.
gua dah upload versi saiz kecil punya.

azie said...

dalam maksud ayat tu. 'task' itu merujuk kepada kegiatan dalam tandas kah?ahahah

semy said...

camner nak start?

-HanaMichi- said...

wa..hebat...naik mud wa kalo nak memulakan task itu... mintak selai bley? nak tampal kat jamban umah

nis n4d (*_~) said...
This comment has been removed by the author.
nis n4d (*_~) said...
This comment has been removed by the author.
nis n4d (*_~) said...

unik la! hehehe

i like~

cian org nk...trbantut..hihi

k.e.r.i. said...

azie ~
haha.
veron memang merujuk kepada task yang itu.

semy ~
mencangkung la mie weyh. haha.

hanamichi ~
kau copy kemudian print sendiri.
tampal lah banyak mana pun.

nis nad ~
apa pulak terbantut.
motivasi bagi yang sembelit.
hahaha.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.