Friday, May 1, 2009

1 mei adalah hari buruh seMalaysia...

semua orang tahu esok adalah hari buruh.
secara auto nya aku pun cuti.
tapi aku bukan buruh bai.
apa kelas kerja buruh, sama taraf dengan bangla, nepal, indon segala jenis PATI tu.
haha.

aku nak tidur dah.
takde mood nak melayan serangan tag korang.
takde mood nak taip entry panjang-satu-kilometer.
esok pagi-pagi dah nak naik bas balik terengganu.
naik bas sudah.
aku bukan banyak duit nak beli kereta.

oh oh. hari lahir kakak #4 juga jatuh pada 1 mei.
selamat hari lahir ye kak.
bila nak wariskan kereta kancil kat adik kesayangan ni?

ucapan selamat hari lahir juga ditujukan kepada edward the boss.
bila mahu kasi up gaji?

kepada saing-saing yang kena kerja esok, selamat bekerja lah yer.
aku mahu pulang! (macam lagu amuk daa)

notakaki : blogging off for three days. no internet connection at home.
notakakiberbulu : jangan memandai nak kirim keropok lekor losong.

15 tukang komen:

sharamli said...

nek bas lekl0k..kim salam kt pacik dreba..sian dy x cuti...

sharamli said...

nek bas lekl0k..kim salam kt pacik dreba..sian dy x cuti...

paiseh said...

kemsalam sama anak2 yatim perkaya.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

oit~

nak sata!!

nak sata!!

Live as Homosapiens said...

yeeaa~ dpt mkn ikan celup tepung....

♥♥ S.I.T.I ♥♥ said...

Balik bertunang ker? hahaha....
khepok lekor marang sedap gok....beli ke ambe 2, 3 rial...

sHe pHa said...

ade hati nak suh kakak wariskan kancil.
bawak kete pon tersengguk2.

terima kasih atas ucapan selamat.
aku kerja hari ni.sobs. T_T

missy suzi said...

hanye babi je keje 1 may..hahahaha
adoila..kasehan ekau shepa..
oh keri kopok losong tuh sdap.haha

.::aDa::. said...

aku nk kopono losong sedozen. ko bayar.

kaki ko banyak bulu?

AMMOSHAM said...

awesome bro. ganu kat mana?

AMMOSHAM said...

kalau nak ajak minum air kat kelulut kasi tahu yee....

The World 记忆里的空间Of Memory said...

I think u is UTeM student right …May I ask u something …..
i m get


TAHNIAH! Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:
KOD:C2420 NAMA
PROGRAM PENGAJIAN:DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRIK
IPTA:UTeM - UNIVERSITI TEKNIKAL MALAYSIA MELAKA (UTeM)SURAT TAWARAN:
Pihak IPTA akan mengeluarkan surat tawaran kepada calon yang berjaya mulai 04 Mei 2009 (Isnin)


i have a few question to ask …..
1. is it UTeM is good ? i heard that ii is still NEW.
2. wat is the minimum cgpa that i have to score to top up to degree ?(as I scared I cannt continue the degree … I have to compete with stpm n matric student..n I m a non -bumi)
3. if i rejected , it is it will any effect to me , like balcklisted in moe?
4. if i get the diploma course , is it i still be shorthlisted in form 6?
5. as i m alr get the diploma course , is it i stilll can get the JPA , n PPC(programme pelajar cemerlang , a teacher programme)
6. how is moe to choose the degree student , take form 6 n matric student , baru take the diploma student ?
7.i m heard that the degree course only “touch n go “…is it ?
8.how is the diploma course ? good ?
9.how is the lecturer in there 2

please reply me , ASAP…thanks… love u,...my future is on your hand ,,,thanks

lalang said...

uTeM paling ngetop....jawab la keri soklan adik neyh....guna skill fassy dulu....wakakakka

FarEast said...

puas hati btol hari buruh ... dapat jalan2 & rehat2 :p

k.e.r.i. said...

sharamli ~
aku dah sampaikan salam kau kat dia.
dia kata kalau kau cun dia akan jawab. haha.

paiseh ~
mulia jugok hati lu ni kadang-kadang.

zara ~
nak harddisk sata g ushar kat low yat.

homosapiens ~
sorry boh.
tak sempat nak banje ko ikan celup tepung.

s.i.t.i. ~
haish, memandai je kata ambe balik tunnang.
dok rok nok kepok setakat 2,3 riyal.

shepha ~
aku belajar kereta tak khatam sampai habis.

missy suzi ~
betul tu ujie.
babi, bangla, nepal dan seangkatan dengan mereka je yang keje 1 mei.
hahaha.

ada ~
aku dah cakap.
mesti ada jenis gatal buku lali yang kirim kepok lekor.

ammosham ~
bereh boh.
gua balik kampung, gua roger lu.

lalang ~
ah, aku dah lupa semua pasal utem.
sheila dah tolong jawabkan.

FarEast ~
yeah.
hari buruh memang sangat mengebestkan.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.