Wednesday, November 26, 2008

break my leg...

masuk opis, terus bukak sistem.
update mana2 yang patut.
sebab arini aku ada presentation ngan supervisor.
fuh, chuak jugak seketul dua.
bersiap sedia la anda keri.

nota kaki : kejadian seperti ini hampir berulang. nasib belum sampai havana.

9 tukang komen:

mrblind said...

gu pun tangah cuak ni..ada auditor datang hari..

Big Mamma Bukhari said...

good luck ya!

sultan said...

huh... presentation...

mmg ketar lutut dibuatnye...

FarEast said...

biasa la ... aku pon buat benda sama je ari2 ... tp mmg x nafi la, bab presentation tu mmg terketar lutut ... sampai skang ... x leh ubat dah ... hehe ... aku nak lagu bunkface nie boleh? email kt aku ... faiz.engr@gmail.com ... kalo x keberatan =)

paiseh said...

kiranya.. kalu xde presentation..
-x masuk opis
-tak bukak sistem
-tak update langsung

hahahaahhahahaa..!!!

FarEast said...

yup ... mmg photo online editor je ... owh! thanx psl lagu tu ... aku minat lagu tu ;)

k.e.r.i. said...

mrblind ~
lu goreng je la auditor tu.
celup tepung sikit, bereh.

big mamma bukhari ~
tengkiu mamma!

sultan ~
bukan takat lutut je, abih semua benda ketar.

FarEast ~
aku buat donno je presentation minggu lepas.
3 tahun pengalaman.

paiseh ~
opis memang masuk, tapi memang tak bukak system & tak hapdet langsung.
haha!

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網

鳳梨酥Blue said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.