Thursday, June 18, 2009

taip laju-laju...

haish. sangat mengantuk weh.
pergi basuh muka pun mengantuk tak hilang.
ym dengan saing-saing pun masih mengantuk.
semy kata, masuk tandas dan berak boleh hilangkan mengantuk.
agak was-was untuk mencuba.
mungkin lain kali.

notakaki : apsal entry pendek-pendek macam oyett je ni?

10 tukang komen:

haNie said...

aku suh naik genting nih..
xmau...
hahahaahah!!

azie said...

mung ok dok ni?

*pardon my language.abaikan percubaan speaking slang ganu ai yang ternyata fail,muahaha*

semy said...

mujarab boh....terai ar skali...hahaha

ChaiReeL AziZee said...

oit...mu kirim salam dok kat awek2 cun?..muaahahahaha... ape lah lu pekerja harapan...

k.e.r.i. said...

hanie ~
aku naik bebetul kang ada yang kehabisan wang ringgit kena banje aku.
haha.

azie ~
aku bereh je.
pale otok dok betul skit.

semy ~
ko jangan mie.
kang habis bau hasil aku satu opis nanti kang.
haha.

chaireel azizee ~
pasal lu tak jemput gua kat tol karak.

acece said...

wah berak solution nye..ni dah tgh mlm ni i nak berak takod.. u teman plisss...wakakakaka

paiseh said...

jeneghe je dalam mangkuk jamban bukan org tau pun..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

mai lepak kat padang kawad polis FRU kat umah tu
sure tak ngantuk...
hahahhahha

Abaan Pok Ya said...

berok lepas tu leset pale tahik kat idung..tobat xngantok..mg tera la skali..hehehe

k.e.r.i. said...

acece ~
nak aku temankan, kasi buang lah batang ko tu.
haha.

paiseh ~
dokleh seh.
kang jeneghe sungguh, jadi lekat tebiat.

yanie ~
ape kes nak lepak kat polis. huhu

abaan pok ya ~
kalu aku leset masa mung tengoh makan, guane?
hahaha

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.