Monday, June 22, 2009

kenangan 3 ekor bersama...

3 ekor bertayar 2

sekarang TAP 3002 milik budak-enjin-pakai-honda-4-tayar sudah dihantar balik ke kota metropolitan Kuala Berang. agak-agak bontot siapa paling mantap?

"selamat tinggal TAP 3002"
(TAL 8335 dan TV 5019 mengucapkan selamat tinggal sambil melambai-lambai side mirror ke arah TAP 3002)

* Selamat Hari Bapa kepada Haji Ibrahim bin Haji Ali. terima kasih kerana menghadiahkan TAL 8335 untuk kegunaan semasa di universiti sehingga sekarang.

notakaki : sori la ayoh, dok dang nok wat entry pasal hari bapa sebab lening tengok debor duk dak duk dak pasal 2 minggu lagi.

11 tukang komen:

ZARA 札拉 said...

mak aii..nota kaki tu yg tak bleh tahan tu..bahasa rumah sungguh..=)

haNie said...

ade ape ngan 2 minggu lg..
kawen ek..??
hahahahaahaha!!

mrblind said...

sejak bila k. berang jadi kota metropolitan? hahaha

mun_mradz said...

syukur anak abah....

k.e.r.i. said...

zara ~
bahasa yang sangat rumah.

hanie ~
ah ko. kawen je tahu.
hahaha.

mr.blind ~
takkan lu tak tahu. kuala berang lagi maju dari kerteh sekarang ni weh.

mun_mradz ~
anak ayah. aku tak panggil abah.

acece said...

jenuh aku tunggu bontot yg mantap,skali kuar moto da..oit bape besar size gmbr lu uplod neh, bape lama wa tunggu load dia da

Along Arman said...

duk dak duk dak pasal mende tu keri?
nok nikoh ke?
nikoh jangan dok ajok along plok..

tasikmerah said...

nak buat mende lagi 2 minggu ni weh...? aku nk ikut!

kikikiki...

:p

FarEast said...

hehe ... apa la lagi 2 minggu tu? mcm besar je bunyi lagi dua minggu tu ;)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

huish...no plat tarak tutup kah?
hahhaha....ni senang polis trapik nak cek saman nih....

k.e.r.i. said...

acece ~
tenet lu yang lembab tu.

along arman ~
bukang nikoh. konpem.

tasik merah ~
ah, dah tua-tua pun nak mengikut.
hahaha.

FarEast ~
agak besar lah.

yanie putrajaya ~
gerenti memang takde saman punya.
3 ekor tu semua suci.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.