Thursday, June 25, 2009

melaka : selepas setahun

semalam aku cuti. pagi-pagi gerak pergi Melaka.
pergi Durian Tunggal setepatnya.
ada benda untuk diselesaikan.
selepas tol Ayer Keroh, kemudian melalui Dataran Bersejarah sebelah Zoo Melaka, dan kemudian belok ke pantai kemudian menyanyiku kanan menuju Taman Tasik Utama.
pandang sebelah kiri, "Wow, Ayer Keroh sudah cantik sekarang"
nanti aku muatnaikkan gambar.
gambar balik kampung tempoh hari akan dimuatnaikkan kemudian.
tak dok mase weh!!

notakaki : hidup kucar-kacir.

15 tukang komen:

bokbon said...

gambar awek cun takdok ke?

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak ole2 dari melaka.
sekian.terima kasih.

hehehe

ZARA 札拉 said...

lain kali pi melaka sila habaq kat aku~

huhuhu~

sHe pHa said...

weh dia nak gambar awek cun.
letak gambar aku banyak2.

entri tak bergambar sangat membosankan

ChaiReeL AziZee said...

bese ah tu kalau da dapat title pekerja harapan..mmg busy manjang...

k.e.r.i. said...

bokbon ~
awek cun takdok. awek bulat ado.

yanie putrajaya ~
g melaka bukan nak melancong.

zara ~
lain kali aku bagitahu, senang ko nak belanja aku.

she pha ~
cun la sangat.
bulat ada lah. haha.

chaireel azizee ~
lu cakap lagi macam tu sampai 40 kali.

haNie said...

tak dok mase konon...
cehh...

sHe pHa said...

pusing2 bulatan utem adalah sangat menarik.teruja.haha

mrblind said...

sah kutu..hahaha

Kuwe said...

cantik? cantikkah zzz

k.e.r.i. said...

hanie ~
kau jeles dengan aku cakap je lah.

she pha ~
sengal lah lu weh. haha

mr.blind ~
kutu apa pulak ni weh.

kuwe ~
gilo mung.

FarEast said...

member aku ader mention psl hai peng kopitiam tu ... dgr citer, kopi dia buat sendiri ek?

k.e.r.i. said...

FarEast ~
buat sendiri la kut.
pahit semacam je.

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

鳳梨酥Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.