Tuesday, April 6, 2010

kau faham?


mok
aku nok tubaik

mok
disember ni ujang yang berderohong
mengukir seribu mimpi hadir malang
aku rindu pade pacat dan litoh
aku rindu pada ulat belucas dan woh getoh
aku ingin berjeluah dengan selut yang kotor
aku ingin main chor

biar lah ade yang mengayat
mencari saing untuk bederat
bior aku yang perambat
bior lah ade yang mengakok
mencari ubi turok
bior aku yang timbok mok

mok
aku nak tubaik, aku nok balik
aku tau mok belibir berong maroh
sebab aku dakmboh skuloh
aku nok cube cari diri aku
pedie aku sebenornya

aku belajor jadi kubor jenuor
dok seke stabok bila aku tengok TV
saing rudong aku adalah HIV

mok
aku serik doh
duduk dalam rumoh batu, pitu besi
mari lah mok ambik aku wak lari
juallah lembu kubo too
mari tebuh aku ni
wak tubik aku mok

mok
aku nok balik, aku nok tubaik
nak sujud nak cium tangang mung mok
aku teringin nak tumbok beng
aku teringin nak wak bo'oh
aku nak sedekoh patihoh kubo ayah
ambik lah aku wak tubik mok
aku kenal doh pedie aku sebenornya mok
aku kenal doh pedie kawang pedie lawang

mok
aku kenal doh tikor sejadoh
aku kenal doh hok mane pekdoh hok mane bejadoh
aku dak mboh isap dadoh doh
riku aku dakmboh doh

ku gugur kang segala rinduku pada kapung laman
pada huma
pada baroh
pada urung
bior lah aku duduk dalam gok ayang
aku dakmboh duduk dalam gok urang

mok
kalu aku mati
hadiohlah kakku patihoh

9 tukang komen:

Ima said...

aku paham...:D

mekMizah said...

waaa.. sedehnyeee...

(aku paham)

sharamli said...

paham apa yang nak disampaikan wal0pun xphm tiap2 pekataan

:(

Abaan Pok Ya said...

saloh eje..ty akim gane nk eje disembee iney..baru betol cara sebut dier..hahahaha..

k.e.r.i. said...

ima ~
mung memang lah paham.

mekMizah ~
hebak mung mek.

sharamli ~
aku dah letak dia punya text pun tak paham-paham jugak.

abaan pok ya ~
hok tu master boh.
hahaha.
*lurong bula lurong bula* LOL

Masy said...

bole laa nk paham. tp ade la gak pkataan yg x paham. lantak ah. hahahahahahaa

rAmiZa.mY said...

aku baca paham..
tp xle tgk vid..huhu

moment said...

paham jugak! =D

k.e.r.i. said...

masy ~
aku pun tak paham semua.

ramiza.my ~
sedih dengar cerita ko.

moment ~
bagus. haha

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.