Thursday, April 29, 2010

halwa telinga...

"aku tak mau bicara... sebelum kau cerita semua... apa mau mu... siapa dirinya... tak betah bila ada yang lain... jangan hubungi ku lagi... ini bisa jadi yang terakhir... aku ngerti kamu... kau tak ngerti aku... sekarang atau tak selamanya..."

jangan salahkan aku kalau aku asyik ulang lagi ni dari pagi sampai pagi esok nya. ni semua salah John. asal naik kereta dia je dengar lagu ni. dengar lagu ni je mesti dalam kereta John.

nak dengar? meh sini.

aku pun anti jugak dengan lagu indon kadang-kadang. err, lagu ni terkecuali lah kut.

15 tukang komen:

h a n i e said...

dah lama x gaduh dgn lu..



hahahahaha :P

rAmiZa.mY said...

first dgr lagu ne kasridona suruh dgr..
ko pn minat jugak?
haih

HEMY said...

aku pun layan lagu ni bebbbb

En. Bye said...

Dulu aku layan lagu SO7..

Kapten said...

dah ketagih ker tu? muahahaha


Latest Entri:
KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG

Kapten said...

dah ketagih ker tu? muahahaha


Latest Entri:
KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG

k.e.r.i. said...

h a n i e ~
rindu aku lah tu.

ramiza.my ~
tak minat. suka dengar jer.

hemy ~
ko pun dah kena virus neh.

en. bye ~
kalau so7 ada lagi skang, layan jugak kot.

kapten ~
lebih kurang lah. haha

Liliyuli said...

aku pun suka gak lagu ni..kui3

shatilah zakaria said...

lagu ape eh?
haaa

dh lama sgt tak dengar musika..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ni lirik utk ko....

YANK....cuba kau jujur pada ku..
YANK....foto siapa di dompet mu...
YANK....kok kamo diam begitu
sayang.....jawab atau aku pergi sayang....

ahhahah...

san ling said...

Finally, a kindred spirit...visit me at johorkia.blogspot.com....

Masy said...

layaaaann~

smiley said...

ha? lagu ape tuh...aku anti....dan sangat allergic dgr lagu2 dari sane...huh~~~

regards,
Triplesmiley

Ruziawati Bukhari said...

sayang ku mahu bicara.. waduh!! mak suka lagu ni dik.... hahaha..

k.e.r.i. said...

liliyuli ~
lagu aku suka semua ko nak suka jugak.

shatilah zakaria ~
lagu dari seberang.

y.a.n.i.e. ~
yanie yaannnkkk....

san ling ~
aku rasa macam nak lempang je ko kiri dan kanan.

masy ~
layan jugak dia pong.

smiley ~
allergik eh? gatal-gatal tak?

ruziawati bukhari ~
mak suka ibu setuju.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.