Saturday, April 24, 2010

maghrib & malam...

Photobucket

Photobucket

lokasi : tasik bekas lombong belakang rumah.

12 tukang komen:

S.I.T.I said...

keri,
sgt menakutkan bile tgk diorang tambun tanoh atas tasik tu utk buat rumoh.

HEMY said...

sayang gambar kedua tak berapa nmpk refleks cahaya dalam air..kalau tak meletop gambar

h a n i e said...

maghrib2 pergi surau la weii..

:P

p/s: tapi aku terpaksa jgk puji..cantik gambau...

ekekekee..

W. Hidney said...

cantik pix. terutama yang malam tu. pakai tripod ek?

aim-a said...

gambo kedua napok cam kat singapore...power2..weh..bile nok ajo aku gegambaran ni??hihihi

nuyuljana said...

ehem.

makin hebat skill tangkap gambar.

bila nak tangkap gambar aku?

=D

jane said...

nice view =)

semy said...

nice pic no 2..jom bli telelense...bleh kasi dekat lagi gmbr..kasi nampak itu refleks...

.mek.mizah. said...

KHAIRI, kalau aku nak hire ko amek gambo aku ngn kengkwn aku utk before graduate ni ko nak takk?? tp takde payment la, huk2, setakat belanja makan tu lepas laa.. nak tak? nak tak?? nak la.. ehe.. :)

Kapten said...

cantik giler belakang rumah ko
tempat dating tu
hehe

k.e.r.i. said...

s.i.t.i. ~
takut tenggelam ke?

hemy ~
lens pendek. tasik tu besau.
mana nak sampai. haha

h a n i e ~
gua balas pujian lu jer : terima kasih. :p

w. hidney ~
tengkiu. tak pakai tripod pun.
guna tangan-pod je.

aim-a ~
ajor? aku pun dok habis ngaji lagi.

nuyuljana ~
masih dalam proses pembelajaran.
aku tangkap gambar ko dari sini boleh?

jane ~
credit to the Creator.

semy ~
50mm pun tak beli-beli lagi ni.

mek.mizah ~
boleh. tony romas satu. haha

kapten ~
ko nak dating datang je sini.
boleh aku kacau. muahahaha

Lang Legar said...

aku ske kalo lepak dari tmpt ko amek gmbr tu haha..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.