Thursday, April 22, 2010

2 jenis pesen...

mEnyAmPAh beTuL biLa baCA OraNG meNuLis pEsEn gInI. enTaH gUrU bAhASa mElAyu Mana yanG aJaR puN aKU taK TahU lAh. sEkeJaP kECik SeKEjaP beSaR. bErpINaU jugAk mATa mEmbACa pESen bEsaR kEciK BesAR keCIk maCAm nI. tAk bOLeh kE meNaip iKUt tATatErtIb nOrmAL? bUkaN seNanG naK fiKIr mAna SaTu nAK kEcikKAn, maNa sAtU nAK bEsaRkan. meNaiP 2,3 aYAt nI pUn aKu dAh rASa cUkUp SEksA.

iteww pesen taip kecik besar kecik besar. adew jugak pesen tambah dabel-u kat belakang. penambah rasa agaknyew. kalau baca ikut cara ejaan, tak ke muncung mulut jadinyew? kat manew-manew pun boleh jumpa. dalam facebook pun adew. kalau baca dalam blog takde lew menyampah sangat, tapi kalau tengah chatting pun nak guna ayat-ayat macam iteww, nak jew aku ketuk atas kepalew.

notakaki : ada pesen lain yang aku tak tahu?

24 tukang komen:

paiseh said...

dah juih mulut gua membebel silibus ni.. pesen degil tak patut budak2 skarang~

HEMY said...

aku nk ketuk kepala kau skang..demmm

h a n i e said...

kalo perempuan buat pesen gitu..mungkin dia rasa comel..
tapi kalo lelaki yg buat...tak ke rasa nk penerajang buah pinggang dia??



p/s: wa tak baca pun entry lu nih..tang nota kaki jek wa layan..

hahahha..

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

lelaki ke..perempuan ke yang buat..memang aku lipat pat belas la..ahahahah..

berbelit lidah aku baca....damn!!!

rAmiZa.mY said...

ala kery..kyut apew tewlis cm tew an?

muahahahhaa
deym

sharamli said...

nasib baek k0 tak kutuk pesen aku kan..
aku pesen takkenal huruf o dengan 0 weh..lalala ✿

S.I.T.I said...

keri,
hok jenis nulis perkataan pendek2 sampai dok paham. hok tu sepesen gok tu...

aku jadi aq
tengok jadi ngok

mmg ngok pong...

opps...
terlebih sudah...

*~ aRaBeLLa ~* said...

aku wat kat nick aku je tak pe kan? wkakakaka

k.e.r.i. said...

paiseh ~
lu lempang je dengan papan katil budak-budak macam ni.

hemy ~
aik, aku pulak yang kena.

h a n i e ~
part-part kaki lu memang suka.

chaireel azizee ~
tolong lipat untuk pihak aku sekali.

ramiza.my ~
kalau ye pun nak cakap gitu, takkan nama aku pun ditukar jadi kery.

sharamli ~
aku tak kutuk. sebab aku pun sama pesen je kalau taip sms. LOL

s.i.t.i ~
hok tu sakit hati gok pesen tu.
macam cakap separuh-separuh.

arabella ~
err, takpe lah kut.

stormz said...

auw..tmuncung2 bc kalo diorg tulis cmtu.hahaha

zonaku said...

pening ooo baca.....



nak jer aku sekeh kategori ke2 tu...

y kategori 1 tu ok lagi laaa.. kalau setakat satu dua ayat.. buat karangan tgk, leh kene buang jer karangan tu

missy suzi said...

HAHAHAHAHA

melur natasha said...

ha aa la kerreyyy..kan ke manjew tOlIs gTeW...hahahaha

Hidemichi said...

gua pulak x retilah dgn pesen tambah 'w' buat tambah perisa ke haper? Iteww, jew, adew, kepalew, watevew!!!
jew tu yahudi!

nuyuljana said...

hahahaha.

pesen kecik besar tu aku xsuke.

kalau yg second tu kdg2 aku bt gak. hahahaha. sajew2 jew nak kasi bibir org terjuih ;p

aim-a said...

alah kerry...biasew lew tew..zaman milenium lew katekarn.hihihihi.aq bkn StAkaAt pening klu BaCa 2LisaN mCm niw..mau tak PhM Langsung..hihihi.SaJew Jew prekTis Wat Yg Mcm Ko TuLis tu..Pening Jugak Taw..:P

k.e.r.i. said...

stormz ~
muncung mengalahkan ikan mas.

zonaku ~
buat karangan pesen gitu konpem kena rejek weh.

missy suzi ~
neraka sudah gelak.

melur natasha ~
lempang nak telur?

hidemichi ~
yahudi itu laknatullah.

nuyuljana ~
ko buat depan aku konpem aku kerat bibir ko.

aim-a ~
pesen campur dengan nombor ni pun aku anti jugak.

Kapten said...

masa zaman remaja aku rasa tulisan cam tu STYLE! skang rasa menyampah gak. haha

Mr.Homosapiensz said...

aku menulis zaman skolah yg kecik besar....skrg dh besar standar eja jer..

jgnlah kamu tergolong dalan pesen jennis gitu..

Masy said...

demmmm menyusahkan org ok nk baca. sendiri taip pon x rasa jari tu berbirat ke? hadoihhhh

silentshutter said...

hahaha..weh ni pesen oghe xreti bhasa melayu @ oghe kato fail bhsa melayu la ni, kecik besar xtau mano halo,haha..

k.e.r.i. said...

kapten ~
memang rasa membuat-sampah!

mr.homosapiensz ~
aku takkan sesekali menjadi golongan itu.

masy ~
tangan dah terbiasa berbirat tu kut.

silentshutter ~
memey oghe gilo!

hajar said...

sungguh menjengkelkan bila dpt sms or komen mcm tu. arghh!!

kdg tu terus malas nak baca.

SiBuahCeri said...

hehehe..agak menyakitkan ati gak r kalo bc tlsn cmtu.xpoyo lgsg..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.