Sunday, April 11, 2010

bila masa gua jadi penyokong MU?

minit-minit terakhir perlawanan antara Chelsea dan Aston Villa, Frank Lampard sempat lagi sumbat sebijik gol. keadaan rumah aku dah jadi riuh rendah. apa yang rendah aku pun tak tahu.

Junid give-me-five kat Hakim.

lepas tu give-me-five kat John.

Junid tak give-me-five Isey sebab dia sek Arsenal.

Junid pusing belakang nak give-me-five kat aku. "Demo sek mano?"

err. nak mengaku mana satu pun tak tahu sebab aku sokong pasukan yang menang aje. tiba-tiba Hakim pulak menyampuk.

"Dia sek M.U. dia ada baju M.U". terus Junid tak jadi give-me-five kat aku.

deym. bila masa pulak aku register masuk kelab penyokong M.U.? ni semua gara-gara sweater M.U.r.a.h. tu.

Photobucket

notakaki : sekali-sekala aku nak tunjuk muka berlagak. haha

15 tukang komen:

mekMizah said...

hahaha... MU! MU!

melur natasha said...

jgn pekecil man u aku wahai mekkkk

rAmiZa.mY said...

pastu aku penah juga disalah ertikn sbg penyokong Liverpool oleh abg-7e-yg-aku-minat..
wuuuu seme gara2 baju Liverfool..
eh liverpool..

mampus aku kalu daus baca..
hahaha

melur natasha said...

loserfoll syg loserfool...hahahaha

k.e.r.i. said...

mekMizah ~
ko gelak menganjing ke mek?

melur natasha ~
haha. marah nampak.

ramiza.my ~
ko memang sesuai jadi penyokong kolam-liver. haha

Masy said...

akak sokong perancis je. tp masa zaman Zidane. skrg sokong pasukan sekolah je. hahahahaha

HEMY said...

skali tgok cm ronaldo..dua kali tgok cam abang jual selipar crocs kat jalan pudu..

sharamli said...

menyampah bet0l teng0k 0rg wat muka belagak ni

rAmiZa.mY said...

@telor~ ah shadap u..hahaha aik marah lak kn?haha

@keri~ knape pulak ak seswai?

zonaku said...

besar lobang idung punya nk tunjuk muka lagak!


heheheeee... bab bola mmg bahaya!

k.e.r.i. said...

masy ~
nak zidan ajer.

hemy ~
abang jual selipar crocs kat jalan pudu pun muka macam ronaldo.

sharamli ~
ko memang suka membuat-sampah kat aku.

ramiza.my ~
suka hati gua lah. LOL

zonaku ~
besar bukan sebarang besar tu.

*~ aRaBeLLa ~* said...

weiii aku terase ni..huhu

Liliyuli said...

ooooooo...macam tu ye muka berlagak...oooooooo

k.e.r.i. said...

arabella ~
lantak lah ko nak terasa pun. :p

liliyuli ~
muka dalam cermin masa ko tengok cermin tu lah muka paling berlagak.
haha.

aim-a said...

ceh..aritu bukan main kutuk kutuk aku eh....mu M.U jugak..hihihi

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.