Wednesday, January 7, 2009

acu cuba try test

permulaan tahun 2009 agak tidak memberangsangkan.
ah, kita pelan-pelan kayuh dulu.

asyik-asyik lepak di rumah lee pemilik-kereta-daihatsun sambil layan THR gegar permata pantai timur, andy hakim kasi satu teka-teki.

" kenapa separuh masa pertama bagi perlawanan bola sepak adalah 45 minit? "

agak-agak apa jawapan dia?

9 tukang komen:

sheila said...

1 gem 90 minit
1/2 gem 45 minit la

paiseh said...

lol . gua da tau jawabnye..

tapi brani 'on air'kan tekatekik mcm nih..? nak kena gam gajah la tu..!!

mrblind said...

gua tahu..tapi malas nak jawab..pjg sangat..ni ada kaitan dengan bola pemain..

k.e.r.i. said...

sheila ~
itu bukan jawapan yang kita cari ye cik kak.
huhu.

paiseh ~
amende jawapan ye boh?

mrblind ~
lu memang lucah la bro.
kasi la jawapan dia.

BudAk hijAu said...

tau pulak aku pasal bola nie...haih!!

dah tau jawapan kasi buzz!!!

Ojie said...

aku rasa mcm pernah dengar je teka teki nih la..tp dh lupa jawapan dia..so mls nk seksa kepala..ada baik ko bg je jawapn dia :-)

k.e.r.i. said...

budak hijau ~
macam la aku tahu sangat pasal bola.
sepak tendang tahu ar.

ojie ~
aku sendiri pun tak tahu jawapan dia.
haha!

tasikmerah said...

bola yg lomah nih... he he.


.

seepot seedot said...

ce acu cuba tra test experiment!!!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.