Sunday, September 28, 2008

Buka puasa kat luar lagi...yang ni sedap...

Tarikh : 25 September 2008
Waktu : 7.04 pm (Waktu Berbuka Puasa)
Tempat : Kelab Teluk Warisan, Pulau Duyong
Manusia Terlibat : Semua staff GPB (kecuali Dato' CEO)



Tarikh : 25 September 2008
Waktu : 10.00 pm (Lepas Berbuka Puasa)
Tempat : Dataran Shahbandar, Kuala Terengganu
Manusia Terlibat : Aku, Ila & Gee


notakaki : tahniah kak yati untuk kelahiran baby gurl ke 3 malam tadi,anak saudara aku ke 21...

7 tukang komen:

sHe pHa said...

haha.
nak lawan aku la tu makan kat otel jugak.
anyway,slmt hr raya keri.
takleh la kita pi jamuan raya utem sesama eh.huhuh

ibrahim_n said...

teluk warisan tuh buffet ke??? berapa eih??

FarEast said...

salamz ...
saya ingin mengucapkan salam aidilfitri ...
hope eppy² dgn family tercinta ;-)

FarEast & family :satisfied_nod:

k.e.r.i. said...

shepha ~ bukan nak lawan, da memang orang ajak makan kat hotel..huhu..selamat ari raya juga untukmu..

ibrahim_n ~ ha'ah, buffet...entah le, aku main makan aje..kompeni yang bayau...

fareast ~ selamat hari raya jugak untuk ko...

razifmustapha said...

aku kalo bab2 mkn ni memang mengegel beb! huhu cedapnye makan...

seepot seedot said...

mu gi dok majlis buka poser hok bdk batch kita buat tu...aku tak gi,

k.e.r.i. said...

ajip ~ makan beb, sape tak suka..free plak tu...

rino ~ aku dok g pun buke pose batch kita...sek2 puang blake...

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.