Friday, October 1, 2010

sorry sorry, gua bukan nak call lu...

dulu, lama dulu lah. masa duk lepak-lepak depan rumah, aku nak telefon kawan aku, Zaren. tuut tuut tuut 2, 3 kali pastu dengar ada orang angkat.

'hello Zaren, bla bla bla....'

lepas tu kedengaran ada respon. eh, kenapakah suara mamat ni menjadi suara perempuan yang garau?

'eh, siapa ni?'

'ko nak telefon siapa? ni aku lah, Zara'

aku tengok skrin telefon; terpampang Zara. terus letak telefon.

.
.
.


minggu lepas, masa kat Rumah Terbuka Polis KL. tengah sedap menyerang satay, dak ofis yang datang sekali bagitahu ada hal kat pejabat. dia suruh telefon dak ofis yang ada kat ofis, Hana.

sebelah tangan pegang satay, sebelah tangan cari nama dalam henfon. tekan tekan tekan dail.

'hello Hana. apa hal suruh call?'

'bla bla bla (membebel)'

aku jadi pelik. tengok skrin; Hanie. terus letak telefon. sambung makan satay.





notakaki : apsal setiap kali salah dail, mesti kena kat blogger?

12 tukang komen:

zonaku said...

khianat... dah salah tu cuba minta maaf ke kejap...


mengong!

LORD ZARA 札拉 said...

tangan kau tak bedung ni~

hahahaha

sampai mati pun aku takkan lupa kau salah call aku beb~

hahaha~

S.I.T.I said...

adekah teman2 anda hanya di kalangan blogger?

h a n i e said...

dengan konfiden nye kau nak cakap dengan hana kannnn..hahahahha!! mengong ok..

seepot seedot said...

jodoh kot?

k.e.r.i. said...

zonaku ~
mintak maaf pakai sms.

lord zara ~
nanti jangan cerita kat anak cucu kau plak.

s.i.t.i ~
ouh tidak. saya tidak lah sekera sumbang itu.

h a n i e ~
nasib baik kau tak berlakon jadi Hana.

seepot seedot ~
jodoh pertemuan di tangan tuhan.

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

jodoh lu mmg dengan blogger la weh..ahhaah

HEMY said...

ko jgn nk call brad pitt terdail nombor aku plak

Masy said...

apsal x say sori terus. klu aku, bengang ah aku tgh ckp org terus letak tpon. dah la salah call, kuwang ajo plk main letak2. emosiiiii gwaaaaaa

*sambil hempas hp keri* hehehe

mun_mradz said...

ko ni teringat satay kot aku rasa..nama dlm henpon dh xreti tgk..haha

Kuwe said...

nasib baik demo takdok nombor kawe.

k.e.r.i. said...

Chaireel Azizee ~
tak nak lah gua.
nanti tak jadi projek, asyik blogging jer.
haha

HEMY ~
haha. bereh.

Masy ~
ngan budak-budak ni takpe.
lagi bagus menyakitkan hati dieorang.
hahahaha.

mun_mradz ~
makanan kegemaran kot!

Kuwe ~
err. demo sapo?
lalalalala.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.