Thursday, June 10, 2010

menyendat di Sungai Sendat...

Photobucket

Photobucket

aku rasa ni kali pertama aku tengok orang berkebaya berbaju kurung kat air terjun.

11 tukang komen:

En Bye said...

ko kena nonggeng.. lepastu usya dari celah kangkang.. jejak tak kaki dia kat tanah... :)

Erina Asmawani said...

loh..diorang lepak2 kat air terjun je kan..bukan mandi pakai baju kurung tu kan..normal lah tu..kot2 pas kenduri kawen lepak kat air terjun ke..hehe..

weh, jum sok jumpe kat palki 18..wihihi

Hidemichi said...

sesi photoshot jual baju online kot? lu curik aman gambar ni? bese nih!

Hidemichi said...

*mana

*~ aRaBeLLa ~* said...

ade ke sungai sendat?belah mane nih?

rAmiZa.mY said...

akhirnya ko apdet gk..haha
bukan slalu nk bekebaya kt air terjun..
evn nk bkebaya time len pn blom tentu ag..
haha

maceh khairi

Liliyuli said...

bukan orang lain tu..kawan ko jugakk..hehehe

k.e.r.i. said...

En Bye ~
lupa pulak aku nak buat hari tu.
lain kali aku buat.

Erina Asmawani ~
memang baru lepas balik dari wedding pun.

Hidemichi ~
curik apa plak. gua yang tangkap.

arabella ~
belah barat daya hulu yam kot.

ramiza.my ~
ada kebaya pun dah cukup baik. LOL

Liliyuli ~
ko memang pandai lah. haha

missy suzi said...

candat sotong lg baek r keri!!hahaha

Kuwe said...

tuu dia.
menyendat ni macam mencadat dok?


sotong jenis lagu mana ada sini?

k.e.r.i. said...

missy suzi ~
hah! jom candat sotong kat kampung aku.

Kuwe ~
macam-macam lagu ada.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.