Saturday, May 8, 2010

Isey (bukan Issey Miyaki) & Bond (bukan James Bond)

DSC09867 copy 2 kecik

DSC09895 copy 2 kecik

DSC09974 copy 2 kecik

ini masa ngikut Semy gi ambek-ambek gambar Isey (Norisham) dan Bond (Norzawani) kat Batu Rakit.

14 tukang komen:

DrSinga said...

tukang ikut tak rendam2 kaki sekali??
:)

ReActivate said...

::: lawa laaa gambar ni.. kaler dia cantik kena plak dgn baju pengantin ni.. emmm bahagia tul pasangan..

HEMY said...

hmm.ok dah ni komposisi gambar..=]. clearrr

meo188 said...

cantik gamabr siot...

Ahmad Azrin Aziz said...

come gamba

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

samat pengantin baru....


KERI..bila kita nak bergambaQ mcm tu...? hehehhehe

Masy said...

cun cun

k.e.r.i. said...

DrSinga ~
lebih dari rendam.

ReActivate ~
tengkiu. pasangan baru semua bahagia.

hemy ~
hoho.

meo188 ~
biasa-biasa jer.

ahmad azrin aziz ~
tengkiu boh!

y.a.n.i.e. ~
bila? err...

Masy ~
mekaseh mekaseh.

Erina Asmawani said...

cantikkkk ;) aku ingat isey tu pompuan, bond tu yg laki..sekali terbalik daaa...hehe

Sarah Ezeeliya said...

comel jer pasangan ini yerk..gambar pon jadik cantik..ha keri ko biler lagik?!!

tasekM said...

syomeiiiiii...

k.e.r.i. said...

erina asmawani ~
kalau aku letak nor untuk dua-dua, mesti ko ingat pompuan kahwin pompuan.

sarah ezeeliya ~
aku tunggu ko kahwin dulu.

tasekM ~
yer yer syomeii.

putri said...

cantik gmbar keri tangkap...tahniah jugak kepada mereka!!!

Diloz said...

gambar ko simple.
tak edit fancy2.
suka aku tengok.
keep up good work.
=)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.