Friday, May 2, 2008

Unspeakable danger...

lepas kita layan band, kita layan muvie plak..
aku, muadz ngan shepha tengok The Forbidden Kingdom..
Ajip ngan member dia tengok Ironman..
jeles seyh..

ajip beli 2 hari sebelum tayangan, memang la ade tiket..
aku tengok pun sebab si muadz ngan shepha ajak tengok..
da takde mende nak buat, tengok je la..
lagipun da lame tak tengok wayang..
sekali sekala, ape salahnya..hoho..

citer ni besh sebab pelakon2 dia memang sume superb..
jet lee & jackie chan..
memang besh, nak2 lagi part lawan2..
tapi kan, semua orang cina dalam citer cakap orang putih..
maharaja cina pun cakap orang putih..
hoho...

4 tukang komen:

eqbalzack said...

hmmm..berpoye2 sakan nampaknya..

razifmustapha said...

korang tak sakit tengkuk ke tengok wayang? huhu

sHe pHa said...

takdela.
port dpt yg baek punyer.

k.e.r.i. said...

abang eq ~ biase la, baru abis exam...malam tu terus berpoya2..haha

ajip ~ tak sakit tegkuk pun..kami dapat vip seat kan shepha kan..huhu

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.