Friday, May 2, 2008

melepak di Sungai Putat...

4 hari lepas, gila bosan dok umah...ape lagi kalo da bosan, merayap je le kejenya...tapi tak tahu nak merayap ke mana...pi umah tochai, ajak dia kuar...start motor, pusing2 kawasan murni ni, tersampai plak kat jambatan sungai putat...da alang2 sampai, tergerak hati pulak nak tengok orang mancing,lalu kami melintas...sampai sane, parking motor, then lepak...

ikan talapia banyak gile seyh...

ni le pakcik a.k.a. pemancing

tochai ngan ikan keli

ikan2 kat sini memang banyak, bak kata pakcik tu la...ikan keli afrika besar lengan ahli gusti pun ade...nampak je sungai putat "bersih" macam tu, banyak ikan rupanya..patot la selama ni nampak ramai je orang dok mancing...hoho...

2 tukang komen:

ina_mill said...

betul...betul...kat sg.putat mmg banyak ikan besau2...kalau mancing sure x nak balik...aku ikut member je..hehehe

k.e.r.i. said...

tak boley balik lambat2 la ina_mill..

pakcik tu cakap sungai putat tu tempat keras..
orang2 tua selalu buang 'benda' kat situ..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.