Tuesday, April 19, 2011

saya suka main buih sabun...



saya suka main buih sabun
,
gelembung bulat cantik berkilat
,
bila di tiup angin berkawan
,
terbang tinggi sampai ke awan
,

sabun taruh air kocak kocak
,
jadi buih
hey hey,
ambil buluh celup
,
tiup buih terbang sayup......



*amacam, layan tak lagu ni?

11 tukang komen:

sharamli said...

lagu apa ni w0i..xleh play..ha3

sharamli said...

0k2..dah dengar..c0mel!

@amabanzai said...

saya suka main geli geli geli daripada main buih. heh

Syigim said...

suka! lagu ni kak slalu nyanyi kat anak2 masa mandikan diorang :)

zonaku said...

hehehee.. cute jer bunyi budk tu nyanyi


bila di tiup angin melayang<-- dengar cam bukan 'melayang'

balik karang aku ajar farah n faris nyanyi

Erina Asmawani said...

kat opis ni..xley dengar lagi..balik kang baru dengar..

ingatkan orang dewasa yang nyanyi..pas bace komen kak zona..baru tau dak kecik..kalo orang dewasa nyanyi..horrorrrrr kot! haha

Siti said...

my hubby's favourite song tu...sesekali buang tebiat dia nyanyilah lagu ni.

k.e.r.i. said...

sharamli ~
comel kan. hik hik.

ama ~
haha. tak habis-habis dengan geli-geli ko.

syigim ~
riang betul anak-anak akak.

zonaku ~
farah & faris dah hafal belum?

erina asmawani ~
laki ko boleh nyanyi, tapi takleh buat. haha.

siti ~
mesti naqib terikut sekali. haha.

K2r~90 said...

hahahaha teringat adek aq tetibe... ni lagu iklan ke ?

Unknown said...

mak aku pernah ajar aku nyanyi...die ckp ni lagu mase die kecik2 dulu...nostalgia lagu ni...hehehe

k.e.r.i. said...

k2r~90 ~
bukan lagu iklan. yakin.

shoot_syuhada ~
pergh. mak ko nyanyi masa kecik-kecik dulu?
dah lama siot lagu ni.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.