Thursday, December 24, 2009

pakaian seragam...


aku rasa aku patut sarankan kat bos aku supaya buat pakaian seragam pejabat macam dalam gambar kat atas.

17 tukang komen:

rAmiZa.mY said...

woi..
mentang2 ed xda..
laju je apdet blog

nis n4d (*_~) said...

cun gak... heheh...

HEMY said...

aku nk sehelai..huhu

shaz haza said...

haha.

cun! :p
stylo..

Masy said...

silekan saran

Kuwe said...

order selai duo bohh.

♣ haNie ♣ said...

kl nk order..pastikan bukan kaler ita..
ko mn buleh pakai kaler itam weh..
xde seri..



muahahahahaha!!

k.e.r.i. said...

ramiza.my ~
takde mood nak kerja.
esok raya. haha.

nis nad ~
memang cun.

hemy ~
ko kerja lain. takleh pakai. haha.

shaz haza ~
sesuai dengan kerja kita kan?
lalalala

masy ~
segan lah plak.

kuwe ~
selai pun mahal boh.

hanie ~
cilakak lu.
hahaha

mugiwara said...

sampai ke sudah tak paham maksud ayat tu~

sharamli said...

ku p0n xphm gak cam mugi..

tapi aku nk jgk..


saiz XS tau!!

paiseh said...

kewl~

rAmiZa.mY said...

hey loser..
ko mane raya sok..
salah mazhab ape?

Sharif John said...

x faham....

Ahmad Azrin Aziz said...

serius gua tak faham..

Liliyuli said...

pakaian sendiri la lagi best..leh melaram...hahaha

Munirah Abd said...

aku nak satu baju ni kalau buat...

k.e.r.i. said...

mugiwara ~
ayat gua atau ayat kat baju?

sharamli ~
orang yang memahami je boleh pakai.

paiseh ~
lu pun nak?

ramiza.my ~
gua punya bos cuti, gua pun cuti ah.
haha.

sharif john ~
ini berkaitan kerja gua lah bro.
huhu.

ahmad azrin aziz ~
kalau lu ambil kos sains komputer lu akan faham.

liliyuli ~
ini pun macam pakaian sendiri apa.

munirah abd ~
bereh.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.