Tuesday, September 15, 2009

posto...posto...

bulan-bulan puasa dekat nak raya ni, ramai lah yang duk sibuk pos kad raya sana sini. pesen bizi memanjang, hantar pakai e-kad je. murah, senang dan cepat. moden dan urban la katakan. rasanya tahun ni tak dapat lagi kad raya. tak tahu lah kalau ada sampai kat rumah kat kampung sana.

walaupun tak dapat kad raya, tapi aku dapat poskads (lebih dari satu di situ yer). dapat pulak poskad dari luar negara. bangga juga seposen dua. ni semua gara-gara main Postcrossing punya pasal. thank you guys! i love your nice and beautiful postcards. (kena tulis orang putih sikit sebab ada postcrosser yang tak faham bahasa melayu. haha)

from Marisha, Holland.
from marisha

from Eric, Canada.
eric from canada

from Simona, Italy.
simona from italy

from Gnoe, Netherlands.
gnoe from netherlands

from Pat, USA.
Pat from USA

notakaki : siapa tahu mana nak cari poskad yang menarik atau pelik?

26 tukang komen:

John Iverson said...

Nice post card bro... penpal yg berbagai... bole belajar banyak dari diaorng... nape jarang sgt update ni? bnyk keja?

melur natasha said...

keri ko lukih sendrila..

missy suzi said...

mampus ko keri!!hahahahaha
gler.

Mr.Homosapiensz said...

owh..menarik =)
aku suka gak kumpul2 postcard ni...
yg ni yg e-postcard ker yg btol2 ni?

nuyuljana said...

aku baru dapat sekeping kad raya yg dipos oleh shbt lama. gembira bukan main lg :D

ZARA 札拉 said...

bestnya!!


huhuhuhu~

k.e.r.i. said...

john iverson ~
kerja memang sentiasa banyak. minggu lepas cuti 4 hari balik kampung ar bro.

melur natasha ~
apa kes nak lukis. adobe photoshop sudah. haha

missy suzi ~
ko lah mampus.
muahahaha.

mr.homosapiensz ~
betul-betul punya ar bro.

nuyuljana ~
aku belum dapat.

zara ~
jum join weh.

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

oit...aku nak se kad...hahahaha

Liliyuli said...

wa lak nak ber kad kad..hahaha

♣haNie♣ said...

buat sendrik la..
tampal muka ko..
ko kan pelik..
kira postcard rare la tu..

hahahahaha~~

*tunggu bukak pose karang br ko mencarut ye*

mugiwara said...

dasat a ko ye keri~

dapat kad dari awek omputeh~

[jeles2]

ZhEt said...

bro!
mane kad raye nk anta ke dmnsara ni? HAHA

fairuzara said...

macam menari ja keri.
kena bayar tak eh?
aku pun nk join la.
nak menyemakkan lagi laci bilik aku tu.
XD

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

fuh....poskat yg mantap....
lawa.....

mana kad raya nyer?
hahhahha

nak duit raya singgit jer kan KERI?

heheh

k.e.r.i. said...

chaireel azizee ~
lu banyak pitis, beli sendiri.

liliyuli ~
suka hati lu lah. tapi jangan lupa pos kat gua sekeping.

hanie ~
yer lah. gua pose arini. sebab tu kena tunggu baru boleh mencarut.
lu siang-siang dah kutuk gua memang pesen tak pose lah.
hahaha.

mugiwara ~
hahaha. itu pasal aku tempek sini.
nak kasi ko jeles. haha

zhet ~
kad raya ke damansara?
buat ape?
muahahahahaa.

fairuzara ~
register tak payah bayau.
poskad ngan setem je lah kena beli.

yanie ~
pesen kedekut.
hahaha.

sharamli said...

belagak...

HEMY said...

ko print gambar 4R..40 sen je..amek la gambar2 pelik..pastu jadi la ia poskad bila diletakkan setem

betul tak??

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

mana n3 kad raya elektronik?
mau wish raya kat situ

hahhahhah

Tijah said...

salam aidilfitri
maaf zahir & batin

dgn ingatan tulus ikhlas
tijah, carlos & cem

FarEast said...

assalamualaikum ...
dengan rasa rendah diri, saya ingin mengucapkan salam aidilfitri ...
semoga aidilfitri kali ini membawa seribu keberkatan dariNya ...
Insyallah

W. Hidney said...

happy eid keri

k.e.r.i. said...

sharamli ~
cakap je ah lu jeles.

hemy ~
boleh ke buat poskad sendiri?

yanie putrajaya ~
tak sempat nak buat.
nanti lah.

tijah ~
selamat hari raya.
maaf zahir batin.

FarEast ~
waalaikumussalam.
selamat hari raya aidilfitri.

w.hidney ~
happy eid hidney.

mun_mradz said...

ha aku tau! aku tau! dekat kedai jual poskad, mesti ko dpt punya poskad jenis-pelik-segala-bagai yg ko nak tu kan keri? try ah gi cari

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

鳳梨酥Blue said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

tiga lalat said...

7 tahun dh nih, masih aktif postcrossing lg kahh., ;p

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.