Friday, March 14, 2008

jalan² bandar melaka :.: chapter 1





18 tukang komen:

sHe pHa said...

cantikla kamu edit....(^_^)

k.e.r.i. said...

biase je la..
(sambil muka malu2..huhu...)

Lang Legar said...

hoho aku ske edit onthewall..mahu2..

sHe pHa said...

malu2?
sengal jek...

k.e.r.i. said...

kalo suke, right click, copy la lopan..huhuhu...

aku ni memang pemalu la shepha..hang x tahu ka?
hahahaha..

sHe pHa said...

adeh...
pura2...
purak2...
kura2....
(^_^)

Anonymous said...

aku pon pemalu gakk......

suka hati said...

mmbe2 aku sume berbakat fotografi.aku? segannyee.haha

razifmustapha said...

bukan main lagi berjalan manjang, dah berjalan tu tak reti2 nak ajak aku, walaupun aku seorang jejaka yang pemalu, Tak sah kalo tak melompat, kurus2 korang tak lama lagi, lompat2 kangkang ni jaga2 sikit ar, ko lopan kakang tak ingat punya.

k.e.r.i. said...

hoho..
len kali kami ajak kamu ye encik ajip..

seyn, ni bukan pasal bakat ke ape..
sama ada ko ade kamera atau tak, tu je..
hoho...

sHe pHa said...

encik ajib udah majuk.
ye kamu mmg jejaka pemalu encik ajib.
sy pun malu ngan kamu.
dlm kelas sket nye sopan.
ms bergambau lompat tak hengat.
haha...
ouh...segannye saya...hoho

k.e.r.i. said...

kantoi je ajip malu dalam kelas..
hoho..
bukan malu la shepha..
dia kontrol macho sebenarnya...
hehe...

Kalar said...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

sHe pHa said...

die kan abg DE...
mst la kene control macho...
hihihi....

Lang Legar said...

haha bkn xnak ajak ajip..
mase tue UBU pn x establish lg kan..
nie dh declare sket2,ley r ajak beramai2..
haha lompat bersopan bkn gayaku hoho..

k.e.r.i. said...

betol betol betol...

sHe pHa said...

sekarang dh established...
mana2 pun mau bwk encik ajib...
(sebenarnye sbb ajib ade kamera kan?kan?kan?)...hoho...

zaren merangkap pemangku pengerusi UBU...timekasih atas statement mewakili pengerusi yg suke berpoye2 ngan gadis2 di KL...hoho

shatilah zakaria said...

hoho penat lar wei wat lompat2..
takkan ini akan jd akt rasmi para blogger?

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.