Thursday, March 10, 2011

Persatuan Salah Cakap

tengah hari tadi aku gi makan tengah hari kat Giant Stadium Shah Alam. alang-alang dah ke sana, aku ingat nak renew lesen memandu sekali. sekali sampai kat Pos Malaysia, aku tengok perghhh, ramai gila orang. bukan orang gila yang ramai, tapi orang yang nak bayau saman yang ramai. ambil nombor giliran, pastu gi makan.

lepas makan gi balik pejabat pos. ngam-ngam pulak aku sampai kena dengan nombor giliran aku. terus gi ke brader kat kaunter.

"yer encik"

"nak renew saman" sambil buka dompet ambil lesen.

"huh? nak bayar saman kena gi kaunter khas sebelah sana"

"eh silap. nak renew lesen"

aku buat muka tak tahu jer. lantak lu lah brader kaunter nak gelak ke apa. susah betul kalau dah tercampur-adukkan kerja dengan kehidupan seharian ni.

notakaki : lagi salah cakap di Persatuan Salah Cakap.

10 tukang komen:

Masy said...

GELAK GULING-GULING MASUK LONGKANG-GULING LAGI KUAR LONGKANG-GULING SMPI LANCHANG - GULING NAIK GAJAH TURUN GAJAH

HAHAHAHAHAHAHHAAHAAHHAAH

HEMY said...

bek ko ckp..ops..sy nk renew apa sy ckp tadi...ahahaha

rAmiZa.mY said...

kaya nau nk renew saman..
ehehe

aim-a said...

kahkahkahkah.mesti ko ckp macang ni..

encik..saya nok renew samangggg..hahhaahhaa

lawak lawak lawak...

dah la raja typo....ni raja salah ckp plak. kehkehkehkeh

nuyuljana said...

fuhhhh.

kaya gila sampai saman pon ko nak renew.

LOL! =))

k.e.r.i. said...

Masy ~
macam haram.
jauh nau gulingannya.

Hemy ~
haha. aku dah renew dah apa yang aku cakap tu.

ramiza.my ~
mana tak kaya.
hari-hari kuar opis tak nampak matahari.

aim-a ~
dok dok eh.
aku dok cakak gitu pong.

nuyuljana ~
renew = extend. LOL

Erina Asmawani said...

hahahahaha..lawok ok komen kak masy..hahaha..adoyai..nak ikut guling sama kak masy ar..hhahaha

CoOkiE MoNSter said...

pelik jugak aku si keri nak renew saman. Orang lagi nak buang saman, dia boleh pulak nak RENEW.

anyway, brader tu paham ramai org jiwa kacau sekarang nih. So, buat muka takda efek jelah..

XD

k.e.r.i. said...

erina asmawani ~
oit. bakal pengantin takleh buat perangai tak senoyoh macam tu.

cookie monster ~
dah hari-hari dengar saman je.
ni lah kesannya.

K2r~90 said...

ok seb bek ko sedao hahaha .. kalo aq da blurr kot kekeke

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.