Monday, March 28, 2011

KY & AF

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

(1) KY adalah Kak Yong dan AF adalah Abang Farid, bukan Akademi Fantasia.
(2) aku bukan OP. aku NOP sahaja dalam majlis ni.
(3) majlis tunang mereka : sila rujuk sini.

5 tukang komen:

Masy said...

apsal ko x pakai songkok? cacat sudah pic itu

Shepha said...

OP tu ape?

*gelak guling2*

rAmiZa.mY said...

bukanlah syipa..

"cane korang tau nama dia opie(OP)?"

*gelak dabel guling* :P

Lang Legar said...

aku konfiden je panggil name die OPIE haha..

k.e.r.i. said...

Masy ~
aku pakai baju melayu bersamping tu pun sebab dipaksa.

Shepha ~
diam ah. haha.

ramiza.my ~
ko pun diam ah. haha.

Lang Legar ~
aku jumpa OP kepala teleng tu kat shah alam malam semalam.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.