Monday, January 3, 2011

tahun lepas, 2010, beberapa keping ni je yang aku dapat..

Photobucket
dari Los Angeles, USA.

Photobucket
dari Marina, Russia.

Photobucket
dari Putri BITS. haha

Photobucket
ni pun dari Putri BITS.

Photobucket
dari Fabrice, France.

Photobucket
dari Felicia, Belgium.

notakaki : kalau korang gi obersi, belikan aku poskad boleh?

9 tukang komen:

h a n i e said...

lah..aku ade byk poskad dari jepun. apesal tak kabo..buleh bagi 1 set..
kehkehkeh

putri said...

woohoooo semua poskad ko lawa2 ...aku takder org kasik lagi camner nak tau ader poskad odw ke aku?


thanks letak kat sini aku terharu heheh...

nanti aku ader poskad best aku kirim kay

ps: hanie nak jugak poskad jepun hahahah

HEMY said...

aku ada poskad malaysia...hehehehe

sharamli said...

xpenah dapat.

k.e.r.i. said...

h a n i e ~
aku nak weh.
kasik aku lah.

putri ~
ko kasik lah banyak lagi.
nanti aku tempek kat sini lagi.

HEMY ~
aku ada banyak.
kalau nak kasik pun boleh jugak.
haha.

sharamli ~
ko main poscrossing ko dapat lah.

Masy said...

wujud lg org yg suka poskad rupenye ye...

BudAk hijAu said...

aku ade poskad pulau pinang.mau?haha

k.e.r.i. said...

Masy ~
aku lah orang itu.

Budak hijau ~
mesti mau.

kakiberita said...

pic nais2 semua!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.