Wednesday, December 22, 2010

kasik pecah perut...

1. SV quote pasal Pos Laju:
"Besoh kirim, hari ini juga sampai"

2. Dalam 1 berita TV:
"Ini perkara sangat memalukan saya dan kemaluan saya sangat-sangat la besar"

3. SV berkata dalam 1 ceramahnya:
"Kita akan bina satu jambatan wuntuk worang2 kampong di sini." kemudian seorang pakcik bertanya, "Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?" dan SV menjawab, "Kalao takde sungai, kita bina sungai"

4. Kenyataan SV dalam 1 berita TV:
"Toll naik sikit, banyak marah saya. You worang ingat semua ini toll saya punyer bapah punya kah?!"

5. Ketika krisis air:
"Semua worang diminta jangan membuang aiyerr!"

6. Berkenaan gejala sosial:
"Worang2 muda sekarang banyak suka hisap dade"

7. Ketika program menderma darah di Sungai Siput:
"Marilah kita semua menderma dare"

8. Ucapan selamat datang:
"Selamat datang saudara-mara semua" (sepatutnya 'saudara-saudari')

9. Ketika kemuncak kemelut Al-Arqam:
"Saya gumbira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes Arqam"

10. Ketika perasmian bangunan baru:
"Mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik dari pentas wuntuk membuka kain"

11. Ini paling pecah perut:
"Kita akan bina roket pigi matahari." Seorang wartawan bertanya, "Tapi Datuk, matahari terlalu panas untuk didekati." SVmenjawab, "Itu tade masalah. Kita hantar waktu malam"

notakaki : perut gua dah terburai dah semalam. kah kah kah!
sumber : email Zaren.

11 tukang komen:

h a n i e said...

lu pun ade iras2 SV jugak

kahkahkah

Erina Asmawani said...

ok..komen hanie tetiba aku rasa sangat pecah perut dari lawak SV..haha ;p

yg last sekali tu betul ke dia ckp gitu? errr..cane dia ley jadik menteri dulu kan? huhu

❀aRaBeLLa❀ said...

kompius camane leh naik jadi muntri..subjek bm beliau luluskah?

HEMY said...

tak baik la hanie..tapi memang pun

Car Loan Calculator said...

That is a fact nowaday....~

tasekM said...

hani tu mmg....

:p



.

Lang Legar said...

hilang ngantuk aku pagi2 bile baca emel nie..memang gelak sorang2 la depan PC..but he is good in his own way la kan..

Masy said...

dah lama tau psl mende ni tp tang no 11 tu br tau ni ha hahahahahah

eh btul ke dia ckp camtu? cam bangang je isk2

k.e.r.i. said...

h a n i e ~
mula lah tu nak cari gaduh dengan gua.

Erina Asmawani ~
yang ni pun tak habis-habis nak bahan aku.

Arabella ~
dulu subjek BM bukan subjek wajib kot.

hemy ~
hish.

tasekM ~
dia tu memang kak.
terguris hati mulus ai.

Lang Legar ~
aku gelak sampai takleh bernafas kot. LOL

Masy ~
entah lah.
aku kopipes jer.

Kuwe said...

Fail SV fail.

hahaha. kawe paling minat nom 3. parok jeng guane leh jadi menteri lagu ni?

k.e.r.i. said...

kuwe ~
haha. SV memey fail.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.