Tuesday, August 10, 2010

berjumpa kawan-kawan...

Acara : lepak-lepak dengan 'sek-sek' ex-BITD
Tarikh : 1 Ogos 2010
Tempat : Alamanda Putrajaya & IOI Mall Puchong

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket



Acara : Perkahwinan Hafiz & Ika Kangkong
Tarikh : 7 Ogos 2010
Tempat : Rumah pengantin lelaki, Batu Pahat, Johor

Photobucket
Photobucket



Acara : Konvokesyen Zaren
Tarikh : 7 Ogos 2010
Tempat : Kampus Tetap UTeM, Ayer Keroh, Melaka.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

notakaki : makin membesar saing-saing aku rupanya.

12 tukang komen:

paiseh said...

nak kira.. lu tak besar2 laa ni??

Masy said...

kire ko makin kecik laaa :p bersyukurlah ko sakit gigi aritu, kot tak sama je hahahaahhaa :D

h a n i e said...

tapi apsal lu makin gelap?

fndrocka said...

Apsl pic nombor 3 paling menarik

k.e.r.i. said...

paiseh ~
gua membesar, tapi dieorang membesar lagi cepat.

Masy ~
kalau aku tak sakit gigi pun kecik jugak. lalala

h a n i e ~
soalan celaka dah datang dah.

fndrocka ~
ko nak? semua single tu.

rAmiZa.mY said...

tiap kali konvo mesti aku d puncah berat tertinggi..
haish~

tp xpelah,
gmok pn msuk gk gmba 2 3 ketul dlm buku konvo..lalala~

W. Hidney said...

huhuhu nak konvo jugak!!!

Lang Legar said...

biar besar mane pun, asalkan ley masuk lam lens kamera kira OK la tue wakakaka..

tasekM said...

lawa2 ank dara...



.

k.e.r.i. said...

ramiza.my ~
kalau tak kerana kamera aku, bayang pun takkan masuk aku rasa.

W. Hidney ~
gi lah majlis konvo UIA bulan 10 ni.
haha.

Lang Legar ~
nak cakap kita ni kecik lah ni.
hahaha.

tasekM ~
ex-anak dara pun ada tu.

smiley said...

ala....time keje kaweu iqa kat bp tuh..akju tak dapat nak jumpe korang..huhu...sedih... :((

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

k.e.r.i. said...

smiley ~
sape suh mandi + datang lambat. haa

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.