Tuesday, February 9, 2010

belajar bahasa melayu dari mana entah ni...

ini Makluman Penting kat belakang resit dobi yang aku hantar 'toto' 2 hari lepas.

Photobucket

13 tukang komen:

sharamli said...

seKERInya...

k0 paksa tulis camni erk?eleh..tau sgt...giler nama bt0l la mamat ni..nyampah

zonaku said...

huhuhuuu.. dia mesti buat n trs printing. x der pruf reading sumer dah

Masy said...

hahahaahah sekerinya yeee hahahah

nuyuljana said...

eleh,

saje je kan nak tunjuk nama lu dalam resit tu. kan kan?

:p

hanie said...

se-keri-nya??

apsal wa terbyg lu pakai skirt plk ni??

muahahahahah!!

shatilah zakaria said...

seKERI nye???

mcm pnggill nama k.e.r.i
jer~

haaa~

k.e.r.i. said...

sharamli ~
suka hati gua ah. dengki ah tu.

zonaku ~
dah buat kut. tapi tak reti mengeja.
haha.

masy ~
bukan keria yer.

nuyuljana ~
of kos.

hanie ~
lu selalu imagin yang liar-liar aje pasal gua.

shatilah zakaria ~
padahal aku fes taim jadi customer dia.

silentshutter said...

wei name ko pn terlibat sama dlm kejadian ni seK.E.R.Inya,haha..tah2 ko yg buat sndri kot,haha..wei udh2 la tu mencarut ane gambar2 ko da xsbr nk tgk koleksi ko ni bro

Munirah Abd said...

hahaha siot je

Liliyuli said...

ceh. memang keri ah ko..sekerinya! hahaha

tasekM said...

sekerinya tu hanya utk ko sorang je keri...

:)



.

k.e.r.i. said...

silentshutter ~
ko baca entry aku yang lepas-lepas tak?
lens gua rosak bai. takde 2nd lens.
cam mana nak ada gambar. haha

munirah abd ~
dieorang menyiotkan nama aku kan.

liliyuli ~
dengki ah tu takde seliliyulinya.
hahaha.

tasekM ~
aku pun agak gitu gak.

smiley said...

hahahahaha....salah eja blh masuk nama ko plak ek...hehe

regards,
Triplesmiley

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.