Sunday, July 13, 2008

imran ajmain - 1000 tahun

aku tahu, lagu ni da basi da...tapi aku baru jumpa dia punya video klip...simple, tapi maksud mendalam...sesuai ngan lirik dia...hoho...

4 tukang komen:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

hu hu hu...

lagu ini..

kegemaran ku....

(^_^)

dengar lama2 pun tak jemu...

k.e.r.i. said...

tau takpe..
lagu ni memang besh..
hoho

Hidney said...

hye k.e.r.i. perghh... susah bebenor nak tinggalkan barang sekomen dua kat ko punya chatbox. asyik errorrrrrrrrrr jer. gigih punya pasal, aku komen plak post ni sebab kebetulan lagu ni lagu fav aku jugak.

p/s: aku tabeek kat sesiapa yang boleh buat suara folsetto mcm imran ni. alien jer boleh buat suara mcm tu...

k.e.r.i. said...

suara imran tu jenis suara folsetto ke??

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.