Thursday, April 3, 2008

tag pasal 8...

sekali lagi aku kene tag...
kali ni kene ngan fendy si pengayuh basikal plak....

kena tag pun kena tag la...
layankan aje...

8 perkara tentang aku...

1. kebanyakan tahi lalat aku berada di sebelah kanan badan...

2. ada motor sebijik, TAL 8335...

3. pakai handset nokia 2100 je...

4. suka dengar mp3 kat laptop acer aspire 4710 aku...

5. suka makan sushi...

6. gila ngan drama korea...

7. kalo g giant, mesti beli eskrem rm 4.99 yang besh tu...

8. pantang ade kamera kat tangan...ada yang paham ke?

kepada sesiapa yang berkenaan di bawah, silakan la yer..
anda telah di tag oleh saya...

1. shepha (amek ko nak sangat kena tag...hoho)

2. zaren ( aku nak ko wat dalam english..haha)

3. ana ( PD...PD...)

4. nughul ( mek kelate nie...)

5. razif ( bawak² ler joging...haha)

6. ramiza ( jum la heboh wey weekend ni...)

7. tochai ( update la blog ko weyyy...)

8. arcmal ( semoga dapat keje..hoho)

11 tukang komen:

razifmustapha said...

aku da kena tag, nak kena wat sekali lagi ke ni?

Grogal said...

SECURITY CENTER: See Please Here

suka hati said...

br aku tahu moto tu ko pny..
hehe

Lang Legar said...

hoho..pantang ade kamera nie..
armed n dangerous

k.e.r.i. said...

seyn ~~ ko pernah nampak ke motor aku seyn?

zaren ~~ ko tahu cam mana kan kalo aku dapat pegang kamera..hoho..
over sangat..haha

misch suzi iryanti fadilah said...

ouh..byk tahi lalat kt bdn belah kanan..ouh..taw dahh!!haaaaa..
yg mlm arituh yg aku nmpk tuh kan??
haa?????ohhh tidakkkk!!!!!
hahahahahahahahahahahhahah~

sHe pHa said...

sile kurangkan kontroversi.

tingkatkan prestasi.

maceh.

shatilah zakaria said...

kurangkan kontroversi tingkatkan mutu prestasi anda (PSM + PD)

k.e.r.i. said...

ujie ~~ patut la ko skodeng aku mase dalam lab semalam..nak tengok tahi lalat aku rupanya..haha..

shepha & ana ~~ ape korang mengarut nieyh..
prestasi ape benda plak nie..
hahaha..

misch suzi iryanti fadilah said...

hahaha..taw xpe..cek2..kok nggak ada tahi lalat nyaa..hahaha..
muke nk reAL fokus dlm lab..
hipokrit..pdahal hapah xtaw..
eksen lebih..pelakon lelaki terbaek BITD..hahaha~

k.e.r.i. said...

aku memang fokus la ujie..
ko ape tahu...
sori la kalo aku nak bukak fs dalam lab..
hahaha...

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.