Monday, February 28, 2011

kepahangan.

yeah, aku memang pesen lambat update blog. 2, 3 minggu baru nak update. macam biasa lah, aku kan sibuk atau buat-buat sibuk. tambah pulak dengan adanya sindrom taip-taip-delete.

ini semua cerita masa cuti Maulidur Rasul yang lepas. tak, aku bukan nak cerita aku masuk perarakan Maulidur Rasul kat Pahang. bab-bab berarak ni kasi kat budak-budak sekolah dan staff kerajaan je lah. aku gi Pahang ni adalah atas undangan Cik Wafa. undangan tuuu~ macam orang penting je bunyi nya.

agenda pertama adalah ke Deerland. apa menda Deerland ni? tempat ni macam mini zoo lah lebih kurang. ada rusa, ada burung unta, ada ular, ada ayam pelik-pelik, ada banyak lagi lah menatang-menatang kat sini.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

lepas bermesra-mesra dengan menatang, kami balik ke rumah Wafa untuk majlis pemanasan rumah beliau. ouh, 'kami' di sini terdiri daripada Masy, Aima, Erina, Hemy dan isteri Hemy; Najwa.

Photobucket
Photobucket

agenda kedua adalah aktiviti bergajah kat Santuari Gajah Kuala Gandah. disebabkan aku dah naik gajah kat Krabi itu hari, jadi tak teruja sangat lah nak naik. bagi mereka yang 1st-timer je lah naik. (berlagak tak ayat ni?)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

setel kedua-dua agenda, gerak balik lah apa lagi. kat LPT a.k.a Lebuhraya Pahang Terengganu, nampak signboard 'Bukit Tinggi', aku kasi signal ke kiri dan terus naik ke Bukit Tinggi untuk agenda ketiga. ini agenda ter-last. betul tak tipu.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

dah habis agenda dah. dah sampai KL semua bertempiaran balik rumah masing-masing.

notakaki : harga tiket nak masuk Colmar Tropicale dah naik.

11 tukang komen:

Aima Othman said...

update jugak akhirnye!!!!wow!!!gmbr last tu chanteklah.hihihi

kerrii..thanx layan kiteorg bergambos2 aritu tau...next time layan lh lg...kehkehkeh..

entry ko kali ni aku kategory pesen-taip-update-laju-laju..hihihihi :p

Siti said...

gi jln2 sokmo die...

Masy said...

kire nasib baik la dia apdet ni ha hehehe.

tahniah kerana update jugak! :)

tasekM said...

takut naik gajah sbb aku selalu beranggapan gajah tu tak nk bg kerjasama je dgn aku. ntah. tak tau la kenapa.


.

rAmiZa.mY said...

tp sini leh mandi ngn gajah~~


keri, iran jom!

sharamli said...

memang pesen belagak.
nasib baik mengaku

Anonymous said...

kucin tu wat aku gerammm...geram nk pelukkk

Erina Asmawani said...

update cam x ikhlas je nih..x menerujakan macam entry bawah ni je..hehe..

k.e.r.i. said...

aim-a ~
yeah aku update dalam keadaan mengantuk.

siti ~
time bujang lah nok derrak. ke guane?

masy ~
tiada paksaan dalam mengupdate blog. :p

tasekM ~
gajah situ jinak kot.

ramiza.my ~
boleh mandi dengan tahi gajah sekali kalau nak.
iran? ada sedara sana ke?

sharamli ~
orang berlagak memang suka mengaku.

bukankosong ~
nasib baik dalam sangkar.
kalau tak aku dah cilok wat bantal peluk.

erina asmawani ~
pengomen entri lanchang dengki dengan entri krabi ke?
HAHAHAHA.

poyotito said...

bawak makwe pergi sedak juga ni..

Portland Professional Organizer said...

Thanks for thhis

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.