Thursday, July 1, 2010

mana dapat tu Kak Mon?

Photobucket

sumber : emel dari Faizal Romero (aku pun tak tahu siapa brader ni)

12 tukang komen:

Ima said...

aku pun selalu dapat emel drp faizal romero..

zonaku said...

amboi....


ni lawak pedas ni

shatilah zakaria said...

siapa faizal romero ni ea?
hampir setiap hari email menarik memenuhi inbox

N.Hidayah said...

aku pon slalu dpt email dr faizal romero nie...

shatilah zakaria said...

berjaya ke carik kalo gugel?

k.e.r.i. said...

Ima ~
sama lah kita.

zonaku ~
monyet memang suka memedaskan manusia.

shatilah zakaria ~
siapa dia tu?
ko dah try gugel?

N.Hidayah ~
apa ko buat dengan email dia?

stormz said...

aku pn slalu dpt email faizal romero ni.sapekah gerangan beliau ni?

Putri Nor Ashiqin said...

WEYHHHH aku pun dpat email dr faizal romeroooo!!!!

misteri gile rmamat nih

balik nak pegi cari dlm tong sampah lah mana tau dpt satu

HEMY said...

sarcastic cartoon yang bestttt

dilla said...

perghhh...!

merduwaty said...

haiwan pun sygkan anak..ish..teruk yol manusia zaman skg ni...

k.e.r.i. said...

stormz ~
entah lah. kompius jugak aku.

Putri Nor Ashiqin ~
misteri jugak kadang-kadang.

HEMY ~
haha. ko jangan macam ni weh.

dilla ~
apa yang perghh?

merduwaty ~
moden katanya.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.