Tuesday, June 18, 2013

2 bulan.

Lebih kurang 2 bulan blog ni tak ber-update. Saja. Malas. Siang kerja, malam kat rumah internet slow nak meninggal. Jadi sementara aku tengah stuck nak buat kerja yang mana satu ni, boleh pulak aku terfikir nak update blog. Maka ter-update lah blog ini selepas 2 bulan. Itu pun last entry pasal trip ke Bangkok bulan 9 tahun lepas.

Dalam masa 9 bulan ni, takde apa yang berubah sangat. Badan je lah makin semangat. Bila aku cakap semangat, sendiri imagine lah. Kah kah kah! Biasa lah manusia, resminya makin membesau, bukan makin mengecik.

Hal kerja, macam biasa memang takkan pernah habis. Tahun baru, leader baru, team baru, client baru, work station baru. Tapi perangai tetap tak berubah. Kerja sambil ber-twitter. Baru lah tahu cerita semasa orang sekeliling. Boleh tahu kawan-kawan check in 4sq kat mana, boleh tahu kawan-kawan makan apa (sebab dia bubuh dalam Instagram).

Hal keluarga dan kawan-kawan, ada yang gembira ada yang berduka. Hidup ni kan cerita, ada scene happy happy gelak ketawa sakan, ada jugak sebaliknya. Apa-apa hal, semangat kena kuat. Orang kata tak hidup dek puji, tak mati dek keji.

Apa lagi aku nak mengarut sebelum turun lunch ni? Nanti lah aku sambung. Mungkin lepas 2 bulan lagi. HAHA

4 tukang komen:

Masy said...

sembang kemas nampaknya. hahahaha

zonaku said...

hahahaha... celah2 tu mengumpat aku......mentang2 aku x layan tuiter

k.e.r.i. said...

Masy ~
Biasa lah. #SembangMestiKemas hahahaha!

Zonaku ~
Eh eh, perasan pulak dia ni.
Kami ni bukan pesen mengumpat orang.
Tapi ada lah jugak sekali-sekala.
Kah kah kah!

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Hehe..bkn makin besar makin bahagia la tuh kan..

yup..setuju dgn semua ayat ko..hidup kene cekal kan...

regards,
Unsmiley


 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0 - edited by k.e.r.i.